OBCHODNÍ ODDĚLENÍ
Lze zasílat písemnou formou (e-mailem, faxem, poštou), ale je možná i telefonická objednávka nebo ústní objednávka přímo na obchodním oddělení.
Objednávky musí obsahovat následující identifikační údaje zákazníka:
- Obchodní jméno
- IČ
- Fakturační a dodací adresu
- Telefonní kontakt (pro případné upřesnění objednávky)
- E-mail k zaslání potvrzení objednávky
- E-mail k zaslání elektronické faktury (při platbě bankovním převodem)
V objednávce musí být obsaženy následující informace o objednaném zboží, na základě kterých dochází k jeho správné identifikaci:
- Norma (DIN, ISO, ČSN nebo jiná specifikace, např. výkresová dokumentace)
- Materiál
- Povrchová úprava
- Rozměr
- Počet kusů
- Případně dohodnutá cena nebo odkaz na naši cenovou nabídku
Další formou objednání zboží pro zákazníky, zaregistrované na našem e-shopu, je vytvoření přímé elektronické objednávky, tato forma objednávky je zvýhodněna 5% na základě požadavku zákazníka jsme schopni nabídnout i variantu objednávání zboží při použití EDI komunikace.
LOGISTIKA
- těmto zákazníkům držíme bezpečnostní zásobu zboží na našem skladě, čímž snižujeme jejich skladové náklady a zároveň se staráme o pravidelné a plynulé doplňování zboží do výroby (automaticky vygenerované objednávky pomocí čteček čárových kódů).
- na základě dodaných informací (požadovaný sortiment, jeho značení, spotřeby za dané období, prostorové kapacity…) zpracujeme návrh optimálního řešení kanbanových dodávek zboží přesně na míru zákazníka.
CENY
Ceny zboží se mění v závislosti na cenách vstupních materiálů a také z důvodu kolísání kurzu CZK vůči euru € a dolaru $.
Zákazníci registrovaní v internetovém obchodu mají možnost okamžitého zjištění jejich aktuálních cen.
Našim zákazníkům, kterým dodáváme zboží formou KANBANU (pravidelných dodávek zboží přímo do výroby), držíme bezpečnostní zásobu zboží na našem skladě za předem dohodnutou smluvní cenu.
V případě požadavku jsou možné dodávky zboží přesného množství, nejen na celá balení od výrobců – za tuto službu je účtován poplatek ve výši 100 Kč tj. rozbalné:
- rozbalné se účtuje pouze v případě požadavku menšího množství, než je počet kusů v jednom balení.
- rozbalné se nevztahuje na balení do 25 ks a dále na položky dle DIN 6914, 6915, 6916, 7990, 975, 6880, 6885 a podložky NORD-LOCK.
Za poplatek je také možné připravit i různě balené sety zboží.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Jsou předmětem dohody, standardně poskytujeme možnost platby faktur formou bankovního převodu pouze stálým zákazníkům, splatnost se sjednává po dohodě se zákazníkem a je závislá na spolehlivosti zákazníka při platbách faktur.
- Dalším způsobem platby je odběr zboží na dobírku, tuto možnost nabízíme především novým zákazníkům nebo zákazníkům s malými a nepravidelnými odběry. Při tomto způsobu platby je účtováno doběrečné 100 Kč.
- Při osobním odběru zboží přímo na expedičním skladu v Úpici je možná hotovostní platba.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
- Převzetím zboží se rozumí podepsání dodacího listu nebo doručenky přepravní společnosti či pošty.
- Zákazník přebírá od přepravní služby či pošty jen zásilky bez viditelného poškození.
- V případě viditelného poškození zásilky je povinen sepsat s dopravcem protokol a pokud po rozbalení zásilky zjistí, že obsah byl přepravou poškozen, upozorní neprodleně (do jednoho pracovního dne) písemně či telefonicky prodejce.
JAKOST PŘI PŘEVZETÍ A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána.
- na opotřebení zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním.
- u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo
- vyplývá-li to z povahy zboží.